آخرین اخبار
کد مطلب: 79948
تحريم رهبر معظم انقلاب از سوي آمريکايي ها نشان از اوج عصبانيت و عمق کينه آنها از ايران و ايرانيان است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1536

به گزارش سلام لردگان، علاء الدين بروجردي ، رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفتگو با انقلاب نيوز در واکنش به اقدام خصمانه سناتورهاي آمريکايي در مطرح کردن درخواست تحريم رهبر معظم انقلاب و همچنين سران قواي جمهوري اسلامي ايران گفت: مطرح کردن اقدام تحريم بر عليه مقام معظم رهبري و همچنين سران قواي جمهوري اسلامي ايران از سوي سناتورهايي که تحت لابي صهيونيست ها در سناي آمريکا هستند و از روند مذاکرات ايران با 1+5 بسيار ناراحت اند نشان از اوج عصبانيت آنها و عمق کينه ورزي شان نسبت به ايران و ايرانيان است .

 
علاء الدين بروجردي در ادامه افزود: سناتورهايي که در مجلس سناي آمريکا تحت لابي و حمايت صهيونيست ها هستند بسيار از روند مذاکران ايران با گروه 1+5 ناراحت اند و از شدت عصبانيت و از عمق کينه توزي نسبت به ايران اين درخواست خصمانه را مطرح کرده اند و با جو سازي مي خواهند روند مذاکرات هسته اي ايران را تحت تاثير قرار دهند و آرامش رژيم غاصب صهيونيستي را تامين کنند.
 
بروجردي در بخش ديگري از سخنانش ادامه داد:تحريم رهبر معظم انقلاب و سران قواي جمهوري اسلامي يک بازي رسانه اي و سياسي است که آمريکايي ها آغاز کرده اند و فقط يک مسئله را دنبال مي کنند و آن هم امنيت اسرائيل است و اطمينان دادن به صهيونيست ها که هرگز در مقابل ايران کوتاه نخواهند آمد.

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس افزود: تامين امنيت اسرائيل از اهداف اصلي لابي صهيونيستي آمريکا است و براي دست يابي به اين هدف دست به هر اقدامي مي زنند تا به نتيجه مطلوب برسند.
 
علاء الدين بروجردي در پايان سخنانش گفت: آمريکايي ها خود مي دانند که با مطرح کردن اين نوع اقدامات خصمانه بر عليه جمهوري اسلامي ايران به هيچ نتيجه اي نخواهند رسيد و هرگز از طريق تحريم و تهديد نميتوانند خواسته هايشان را بر ملت ايران تحميل کنند .
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس